9.2.14

rival dealer

εντάξει, δεν ξέρω γιατί,
αλλά δεν είχα όρεξη.

πολύ άγχος, πολλά στο κεφάλι μου,
και η σκέψη ότι έπρεπε κάποια πράγματα να πάρουν σειρά, πάνω απ'όλα.

ευτυχώς δεν διαψεύστηκα,
και λίγες ημέρες πριν ήρθε αυτό που με κρατούσε πίσω.
είναι γεγονός πως ήταν σημαντική η επέμβαση,
για πολλούς λόγους,
πέρα από τους πρακτικούς-δεν μπορούσα να περπατήσω,
υπήρχαν και οι ψυχολογικοί.

φοβόμουν να αρχίσω το οτιδήποτε,
απλά και μόνο στην σκέψη αυτού του διαλείμματος,
σταματούσα πριν καν αρχίσω.

ευτυχώς ήρθε άμεσα το εγχείρημα της εγχείρησης,
έτσι δεν είχα πολύ χρόνο να το περιεργαστώ, το δέχτηκα.

όλα ήταν καλά, μέχρι να κατέβω στα χειρουργεία,
εκεί βγήκα κάπως έξω από τα νερά μου.
ήταν κάτι που το έκανα για πρώτη φορά άλλωστε,
είχα βουτήξει στο άγνωστο, και λίγο πριν μπω στο δωμάτιο φρίκαρα.

ενώ ήταν κάτι που ήθελα, κάτι για το οποίο προσπάθησα,
εκείνη την τελευταία στιγμή, δεν έβρισκα τον λόγο.
ήθελα να το αποφύγω, ήθελα απλά να το προσπεράσω.
δεν μπορούσα μάλλον να δεχτώ την πλήρη διάλυση πριν την πλήρη υγεία,
δεν μπορουσα να δεχτώ την νύχτα πριν την ημέρα.

ευτυχώς κάποιοι άνθρωποι με λίγες προτάσεις με επανέφεραν,
και τότε ξεκίνησε το ταξίδι στην πλήρη διάλυση,
το ταξίδι στην νύχτα που τόσο πολύ ήθελα.

το πρώτο βράδυ ήταν ανυπόφορο,
η έννοια του πόνου δεν είχε υπάρξει,
με αυτόν τον τόσο ξεκάθαρο τρόπο,
ποτέ μέσα στο κεφάλι μου.

μου είπαν ότι είναι λογικός ο πόνος,
μου κόψανε κρέας, μου δημιούργησαν κάτι που είχε χαθεί,
μου κόψανε μικρά κομμάτια από κόκκαλα.

την άλλη ημέρα βγήκα με εξιτήριο,
ακόμα σε ημίτρελη κατάσταση,
όποιος είχε μιλήσει μαζί μου εκείνη την ημέρα ξέρει,
και τολμώ να πω πως έχω να πάρω παυσίπονο από τότε.
όχι ότι δεν πονάω (χαχα. χα.),
αλλά είναι κάτι που ακόμα το αντέχω, το παλεύω.

είναι πρωτόγνωρο το συναίσθημα που καλούμαι να νιώσω,
ποτέ ξανά δεν είχα τέτοιο περίεργο κενό στην καθημερινότητά μου,
ευτυχώς έχω ακόμα πράγματα να κάνω..

ήρθε η ώρα να ασχοληθώ με αυτά που χρειάζομαι,
με αυτούς που έχω ανάγκη, με αυτά που θέλω.

ναι, για εσένα έκανα το ποστ,
αφού από τα τσατΣ με λες χαζά,
θα πάρεις από εδώ τις πληροφορίες σου.

μόνο burial.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου