21.10.13

frozen throne



«είναι αυτή η παγωνιά που ζεσταίνει»

Αυτό είναι.

Εκεί που περπατάς, ακούγοντας αυτό που πρέπει,
και ξαφνικά ο δρόμος τελειώνει.

Είσαι μέσα στα φώτα, βλέπεις ό,τι χρειάζεται,
και καταλαβαίνεις ότι σε 5 μέτρα δεν φαίνεται τίποτα.

Αλλά συνεχίζεις.
είτε από άγνοια, είτε από πρόθεση να ανακαλύψεις το άγνωστο.

Εκεί που σταματάει το γνωστό λοιπόν,
εκεί που αρχίζει το άγνωστο, τι κάνεις;

Εγώ σήμερα συνέχισα.

Επειδή με απασχολεί πολύ η λέξη δεσμός τελευταία.
και δεν θέλω δεσμούς πλέον. Νομίζω δηλαδή.
(εσύ τι λες αλήθεια; Θέλω;)

Είναι κάτι που με δένει με κάτι άλλο, ας πούμε.
όχι διαφορετικό, όχι ίδιο.  
κάτι κοινό, ας πούμε.
 
Αυτή η αβεβαιότητα με παίρνει μαζί της.
δεν θέλω πολλά με εσένα, αλλά θέλω να γνωρίσω εσένα,
χωρίς να σβήνω κάτι από εσένα.

Έχει χαθεί η έννοια του «σωστού» εδώ και καιρό,
και παλεύω χωρίς gps να βρω τον δρόμο,
χωρίς την βοήθεια κάποιου.
το θέμα δεν είναι το τι κάνω τώρα,
το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κάποιος να με πει αν έχω χαθεί, ή όχι.

Κουράστηκα να σκοτώνω τους αγαπητικούς σου.

Και οι portishead δεν είναι λύση, όχι πάλι.
το δοκίμασα, πέτυχε, αλλά δεν είναι για χόρταση.

Οπότε, θα το επαναλάβω,
η λέξη είναι «δεσμός».

Τι με δένει με κάποια πράγματα,
με κάποιες καταστάσεις, προφανώς θετικές.

Είναι η συνήθεια, είναι η ανάγκη,
είναι η τύχη ή μήπως είναι κάτι άλλο;

Πόσο σημαντικό είναι το γεγονός του να πας παρακάτω;
πολλές ερωτήσεις κάνω σήμερα, και αλήθεια δεν βρίσκω τον λόγο.

Είναι πράγματα τα οποία θα ήθελα να έχω κάνει,
και δεν ξέρω αν είναι απωθημένα,
ξέρω όμως ότι είναι ανάγκες. Ήταν, τουλάχιστον.

Δεν μου δίνω πολύ χρόνο,
αυτή η επανάσταση μου έχει δώσει ένα ρολόι,
που συνεχώς μετράει ανάποδα.

Δεν νομίζω πως είναι γκρίνια,
υπάρχουν πολλά πράγματα που με χαροποιούν,
απλά τον τελευταίο καιρό κάτι λείπει.

Λείπει ένας άνθρωπος να του αφιερώσω το only you,
και, όσο αστείο αν φαίνεται, το χρειάζομαι.

Αυτό ίσως να είναι και το πρόβλημα, τώρα που το σκέφτομαι.
ίσως και να υπάρχει ήδη, αλλά να μην το βλέπω, να το αγνοώ.

Ίσως να μην βλέπω αυτό το γεγονός από την σωστή οπτική.
αλλά, είπαμε, δεν ξέρω αν έχω χαθεί,
ή αν απλά περιμένω να έρθει κάποιος να με δείξει τον δρόμο μου.

Δεν δίνω πολύ χρόνο, είχα όλο τον χρόνο που χρειαζόμουν,
αν κάτι δεν λειτουργεί, δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό.

Όπως μου είπαν και προχθές «γάμα και μετάνιωνε».

Α ναι, μου είπαν και ένα άλλο.
«αν προσπαθείς να καταλάβεις αν μία γκόμενα σε γουστάρει,
τότε δεν σε γουστάρει.»

Ας τα κάνω ξεκάθαρα πλέον, δεν έχω κάτι να χάσω,
πέρα από ύπνο.

Μεγάλες κουβέντες, και είναι ήδη πρωί.
και δεν ξέρω αν, και πότε, θα ανέβει αυτό το… «άρθρο».
λες και έχει σημασία βέβαια.

Θα ήθελα να σου πω κάτι καλό, αλλά δεν βγαίνει.
οπότε, θα σε καληνυχτίσω έτσι.

Να χαμογελάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου