19.5.13

αποστολή εξετελέσθη.

"more than meets the eye"

έτσι λέει, και κάτι θα ξέρει.
και εγώ έτσι είμαι, έτσι ακριβώς.

δεν μπορώ να τα δείχνω,
δεν μπορώ.

τα καλά τα κρατάω για εμένα.
αυτό δεν σημαίνει πως είναι καλό βέβαια.

ας τα πάρω από την αρχή όμως.

δεν ξέρω γιατί ήρθα εδώ σήμερα.
μάλλον επειδή είμαι ξεκάθαρος. είμαι σαφής.
λες και 6 ώρες πριν δεν ήμουν. τεσπα.

και έτσι όπως ήρθα, κάτι με λέει να φύγω, αλλά κάτι με κρατάει.

κουράστηκα ρε, τέντωσα τόσο καιρό.
τόσο καιρό που τόσα έγιναν, τόσα άλλαξαν,
αλλά προσπαθώ να τα βγάζω έξω από εμένα όλα αυτά τα δικά μου.

κακώς, όπως φαίνεται.
δεν είναι αυτός ο σωστός δρόμος.

κουράστηκα ρε δημήτρη, κουράστηκα να κοιτάω συνεχώς τον μπροστά.
ας γυρίσει και ο άλλος μία φορά να δει εμένα.

τζάμπα μιλαώ βέβαια.
το ιστορικό 2013 έχει μπει, μεταφορικά και μόνο, γαμιώντας,
και κυριολεκτικά δεν έχω πάρει ανάσα.
μάλλον είμαι μαλάκας. (x3)

εδώ βρίσκομαι όμως, στο σήμερα,
απλά να κοιτάω το τι έκανα,
να έρχομαι εδώ, επειδή είναι η μόνη λύση,
να γράψω κάτι, αντί να το σκεφτώ.


δεν είναι αποφυγή, είμαι σίγουρος.
είναι το τέλος του δρόμου, και έχω ξεμείνει από επιλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου